FlexFront lanceert de Verduurzaming Service in samenwerking met Susteen 

Verduurzamings service: Ultiem gemak voor advieskantoor en consument

Het hypotheekadvies traject is het ideale moment om ook de verduurzaming van de woning te regelen. Echter, dat traject is al spannend genoeg en er komt genoeg op de consument af. De FlexFront Verduurzaming Service is het ideale antwoord. Dankzij de samenwerking met partner Susteen kan de consument voor, tijdens of na het adviesgesprek een zijsprong maken naar verduurzaming. Tijdens een 15-minuten durende telefonische intake kan een offerte uitgebracht worden. De adviseur weet dan waarmee hij rekening moet houden in de hypotheekaanvraag én heeft meteen de verbouwingsspecificatie te pakken. Zodra de klant akkoord is volgt een huisbezoek om alles goed in te meten en de werkzaamheden voor te bereiden. De werkzaamheden kunnen al binnen 8 weken na passering starten.

Verduurzamings service antwoord op verduurzamingsparadox

Dylan Dresens, directeur van FlexFront, zegt: “De Verduurzaming Service is de oplossing voor wat je de ‘verduurzamingsparadox’ kan noemen: heel veel consumenten hebben de behoefte om hun woning te verduurzamen, maar op het meest geschikte moment hiervoor, namelijk als de hypotheek wordt aangevraagd, ontbreekt het aan tijd en mentale ruimte om hiermee aan de slag te gaan. Begrijpelijk, maar zonde. Daarom helpen wij adviseur en klant door deze zorg uit handen te nemen.”

jong stel brengt verhuisdozen binnen

De Verduurzaming Service is eveneens goed in te zetten bij oversluiting en bij verhoging van de hypotheek. In alle gevallen wordt de adviseur en consument volledig ontzorgd door Susteen.

Hoofdaannemer

Volgens Frank Gerritsma, directeur Susteen, is de Verduurzaming Service ‘spot on’. “Wij hebben de kennis, ervaring en bronnen om klanten volledig te ontzorgen. Dat doen we in het voortraject, maar ook bij de uitvoering, door als hoofdaannemer te fungeren. We staan voor kwaliteit en service en zijn blij in FlexFront een partner te hebben gevonden met dezelfde waarden.”

Duurzaam én bestendig

Dylan Dresens: “FlexFront maakt onderdeel uit van het sectorcollectief Duurzaam Wonen en is één van de initiatiefnemers van Actief Klantbeheer. Twee redenen om actief bij te dragen aan de verduurzaming van eigen woningen in Nederland. Vaak levert de verduurzaming namelijk ook een verlaging van de woonlasten op en draagt het bij aan het meer zelfvoorzienend zijn van woningbezitters.”

Over FlexFront

FlexFront biedt advieskantoren al bijna 25 jaar toegang tot een breed assortiment geldverstrekkers. Dankzij een enorme klantgerichtheid, het prijswinnende FAST systeem voor adviseurs en een brede, toekomstgerichte dienstverlening hieromheen is FlexFront al 6 jaar op rij verkozen tot Beste Serviceprovider van Nederland. Zo’n 1.000 hypotheekadvieskantoren maken gebruik van de diensten van FlexFront.

Aanmelden

Advieskantoren kunnen zich via FlexFront.nl/verduurzamen aanmelden voor de Verduurzaming Service.

Delen via:

Delen via:

Gerelateerd bericht